TIC Jezersko
+386 (0)51 219 282
tic@jezersko.si
Domov O Jezerskem Kontakt Koristne info Novice in dogodki Narava Kultura Nastanitve Aktivnosti Kulinarika Gostišča Prireditve Paketi Lokalna ponudba Galerija V medijih

Uporabno

Novice in dogodki

62. Ovčarski bal

To nedeljo, 14. 8., ob 11.00 se bo na Jezerskem odvijal že 62. Ovčarski bal.
Je najstarejša etnografska prireditev v Sloveniji, ki se vsako leto dogaja na drugo nedeljo v avgustu.

Filmski večer

Danes, v soboto, 06.08.2022 bo v Županovem kotu ob .2100 možen ogled filma Moj brat lovi dinozavre. Španski družinski film, 12+.
V primeru dežja se ogled filma prestavi v Korotan.

Odpoved Jezerske štorije v petek 05.08.2022

V petek, 05.08.2022, v županovem kotu ne bo igre Jezerske štorije, saj sovpada s koncertom, ki se bo ob 19.00 pričel v župnijski cerkvi sv. Ožbolta. Vljudno vabljeni, da večer preživite glasbeno namesto dramsko.

FILM IN FOTO RAZSTAVA OB 30. LETNICI GRS JEZERSKO

Društvo GRS Jezersko bo ob 30. obletnici delovanja pripravila Film in Foto razstavo, ki bo v soboto 30.7. ob 20.uri v Dvorani Korotan.
Jun

JEZERSKA ŠTORIJA 2022

Gre za našo identiteto, ki smo jo ohranili in jo želimo deliti naprej.
Pripravili smo preplet dogodkov, ki pomenijo pomembno vez med preteklostjo in sedanjostjo. Dogodki so zanimivi in primerni za vsakogar, ki ga privlači naša zgodovina, etnološka dediščina, narava, mogočni hribi, kmetije, živali in domača kulinarika.

FILMSKI VEČER

V soboto, 23.07.2022, bo v Županovem kotu možen ogled češko-slovenskega filma o Češki koči.
Začne se ob 21. uri.

Lepo vabljeni!

ŠPREMOVA POT NA GRINTOVEC ZAPRTA

Na tako imenovani Špremovi poti, ki vodi iz Dolške škrbine na Grintovec, je prišlo do skalnega podora, ki je odnesel del poti in popolnoma onemogočil prehod. Možnosti za obhod ni, zato je pot do nadaljnega ZAPRTA!

Pripovedovalsko-glasbeni večer

V soboto, 16. 7. 2022, ob 20. uri, ste lepo vabljeni na večer brezmejnih zgodb in pesmi, ki ga bosta zaokrožili Irena Cerar in Zvezdana Novaković, ustvarjalki, popotnici in zbiralki čudežnih besed in zvokov.